Astra G Club Polska on Facebook

 




Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
1,6 8V remont silnika - problemy 
Autor Wiadomość
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Jarek
Silnik: Y20DTH
KM: 101
GG: 3604408
Telefon: Xperia T
Województwo: Mazowieckie
Garaż: Srebrna WPR by jari
Lokalizacja: WK, WPR, WB, WPL
Post 1,6 8V remont silnika - problemy
Zdecydowałem się zrobić remont silnika tj. wymienione zostały:
-pierścienie
-uszczelniacze
-planowanie głowicy
-polerowanie zaworów
-wyciśnięty olej z popychaczy
-wszelkie nowe uszczelki między innymi pod pompę oleju
-sprawdzona głowica pod kątem szczelności i czy nie jest gdzieś pęknięta
-wymieniony rozrząd wraz z pompą wody
-zalany olej motul półsyntetyk (wcześniej motul mineralny)
-filtr oleju


Objawy:
Silnik strasznie kopci na biało, tak że nic nie widać z tyłu (jak się doda gazu), olej leje się z tłumika końcowego ... uszczelka od kolektora wydechowego ubrudzona w oleju ..

O co chodzi ??

_________________
jari

Garaż Srebrna WPR by jari zapraszam nowe mody :ok:

Obrazek
Obrazek
детские игры для ipad


2012-06-13, 12:03
Zobacz profil
 
Polecamy Wam:



2012-06-13, 12:06
Klubowicz
Avatar użytkownika

Imię: Łukasz
Silnik: Z18XE
KM: 125
GG: 2954452
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Post Re: 1,6 8V remont silnika - problemy
moze o to, ze mechanik dał ciała?

za mocno poskrecał głowice? moze uszczelka byla nie najlepszej jakosci i przepuszcza olej, plyn chlodniczy itd? moze wydmuchalo uszczelke ...

czemu robiles remont?

_________________
No Astra, No FUN

<<<PoCzaT>>>

Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili, pokaż, że się mylili

Pal gumę, nie duszę


2012-06-13, 12:06
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Jarek
Silnik: Y20DTH
KM: 101
GG: 3604408
Telefon: Xperia T
Województwo: Mazowieckie
Garaż: Srebrna WPR by jari
Lokalizacja: WK, WPR, WB, WPL
Post Re: 1,6 8V remont silnika - problemy
poczat napisał(a):
moze o to, ze mechanik dał ciała?

za mocno poskrecał głowice? moze uszczelka byla nie najlepszej jakosci i przepuszcza olej, plyn chlodniczy itd? moze wydmuchalo uszczelke ...

czemu robiles remont?


Silnik był już rozbierany 2 razy, 2 nowe uszczelki pod głowicę (jedna Reinz'a, druga Erlinga)
3 osoby oglądały już silnik i głowicę - wszyscy rozkładają ręce

Silnik wcześniej kopcił na niebiesko i pożerał olej

_________________
jari

Garaż Srebrna WPR by jari zapraszam nowe mody :ok:

Obrazek
Obrazek
детские игры для ipad


2012-06-13, 12:16
Zobacz profil
Klubowicz
Avatar użytkownika

Imię: Łukasz
Silnik: Z18XE
KM: 125
GG: 2954452
Województwo: Śląskie
Lokalizacja: Gliwice
Post Re: 1,6 8V remont silnika - problemy
ja juz tez mialem rozbierany silnik ;) teraz załuje ;)

no ale dluga historia ...

_________________
No Astra, No FUN

<<<PoCzaT>>>

Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili, pokaż, że się mylili

Pal gumę, nie duszę


2012-06-13, 12:18
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Jarek
Silnik: Y20DTH
KM: 101
GG: 3604408
Telefon: Xperia T
Województwo: Mazowieckie
Garaż: Srebrna WPR by jari
Lokalizacja: WK, WPR, WB, WPL
Post Re: 1,6 8V remont silnika - problemy
jakie powinny być uszczelniacze zaworów 7 mm czy 6mm ??

mechanik twierdzi że 6 mm, a katalog opla, że 7 mm (OPEL 06-42-527)

_________________
jari

Garaż Srebrna WPR by jari zapraszam nowe mody :ok:

Obrazek
Obrazek
детские игры для ipad


2012-06-13, 12:32
Zobacz profil
Przyjaciel
Avatar użytkownika

Imię: Mariusz
Silnik: --- wybierz ---
KM: 193
Województwo: Mazowieckie
Garaż: Elegance mariana :D ciemne szybki ! :D
Lokalizacja: Warszawa-Mokotów
Post Re: 1,6 8V remont silnika - problemy
Ja miałem remont i żałuje XD mechanik coś ci sknocil jak kopci to dalej bierze olej na bank się pierścienie nie ułozyły i mozliwe że te uszczelniacze lipne
mozliwe że typ dał te złe uszczelniacze i do błedu sie nie chce przyznać wątpei żeby był mądrzejszy niż katalog części opla jesli maja być 7mm to skąd ten typ wymyslil 6mm :lol:

_________________
"słż stąd wyrasta życie miasta"
ANTYSŁOIK


2012-06-13, 19:20
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Jarek
Silnik: Y20DTH
KM: 101
GG: 3604408
Telefon: Xperia T
Województwo: Mazowieckie
Garaż: Srebrna WPR by jari
Lokalizacja: WK, WPR, WB, WPL
Post Re: 1,6 8V remont silnika - problemy
marian napisał(a):
Ja miałem remont i żałuje XD mechanik coś ci sknocil jak kopci to dalej bierze olej na bank się pierścienie nie ułozyły i mozliwe że te uszczelniacze lipne
mozliwe że typ dał te złe uszczelniacze i do błedu sie nie chce przyznać wątpei żeby był mądrzejszy niż katalog części opla jesli maja być 7mm to skąd ten typ wymyslil 6mm :lol:


Uszczelniacze są założone 7 mm wg katalogu, założone przez firmę, pierścienie na pewno odpadają. 3 mechaników oglądało i rozkładają ręce, a gorzej kopci niż przed remontem silnika
Czwarty mechanik sprawdzał głowicę i mówi że wszystko jest dobrze, mówi, że może być coś z czujnikami .. czy to możliwe ??

_________________
jari

Garaż Srebrna WPR by jari zapraszam nowe mody :ok:

Obrazek
Obrazek
детские игры для ipad


2012-06-13, 19:42
Zobacz profil
Przyjaciel
Avatar użytkownika

Imię: Łukasz
Silnik: Z16SE
KM: 84 + 175 z20net
GG: 6988898
Województwo: Łódzkie
Garaż: "Golas" caravan
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Post Re: 1,6 8V remont silnika - problemy
jari napisał(a):
Zdecydowałem się zrobić remont silnika tj. wymienione zostały:
-pierścienie
-uszczelniacze
-planowanie głowicy
-polerowanie zaworów
-wyciśnięty olej z popychaczy
-wszelkie nowe uszczelki między innymi pod pompę oleju
-sprawdzona głowica pod kątem szczelności i czy nie jest gdzieś pęknięta
-wymieniony rozrząd wraz z pompą wody
-zalany olej motul półsyntetyk (wcześniej motul mineralny)
-filtr oleju


Objawy:
Silnik strasznie kopci na biało, tak że nic nie widać z tyłu (jak się doda gazu), olej leje się z tłumika końcowego ... uszczelka od kolektora wydechowego ubrudzona w oleju ..

O co chodzi ??

Jari, możesz podrzucić marki części ww.? Czeka mnie chyba rozbiórka głowicy i nie wiem jakie graty kupować :placze:
Jutro test na CO2 w płynie.

_________________
ObrazekObrazek
http://www.youtube.com/watch?v=T2iISWlt ... r_embedded


2012-06-20, 22:19
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Darek
Silnik: X16XEL
KM: 100
GG: 5901159
Województwo: Podkarpackie
Garaż: ASTRA G daro
Lokalizacja: Rzeszów Tyczyn
Post Re: 1,6 8V remont silnika - problemy
jakie zakładałeś pierscienie olejowe - pojedyńcze czy składane z 3 części.?może tu tkwi problem? Są dwa rodzaje pierscieni olejowych.Rozmawiałem z kilkoma dobrymi mechanikami i każdy ostrzegał mnie aby nie zakładać przy remoncie silnika pojedynczych pierscieni które nie są w stanie dopasować sie do podchodzonej gładzi cylindra.
Właśnie jestem na etapie "docierania "swojego silnika po małym remoncie i jak na razie ok

_________________
daro


2012-06-22, 13:04
Zobacz profil
Forumowicz
Avatar użytkownika

Imię: Jarek
Silnik: Y20DTH
KM: 101
GG: 3604408
Telefon: Xperia T
Województwo: Mazowieckie
Garaż: Srebrna WPR by jari
Lokalizacja: WK, WPR, WB, WPL
Post Re: 1,6 8V remont silnika - problemy
daro napisał(a):
jakie zakładałeś pierscienie olejowe - pojedyńcze czy składane z 3 części.?może tu tkwi problem? Są dwa rodzaje pierscieni olejowych.Rozmawiałem z kilkoma dobrymi mechanikami i każdy ostrzegał mnie aby nie zakładać przy remoncie silnika pojedynczych pierscieni które nie są w stanie dopasować sie do podchodzonej gładzi cylindra.
Właśnie jestem na etapie "docierania "swojego silnika po małym remoncie i jak na razie ok


Pierścienie olejowe 3 częściowe, samochód jest już na etapie docierania silnika :)

_________________
jari

Garaż Srebrna WPR by jari zapraszam nowe mody :ok:

Obrazek
Obrazek
детские игры для ipad


2012-06-22, 13:42
Zobacz profil
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w temacie   [ Posty: 10 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  


Wszystkie prawa zastrzeżone dla Astra G CLUB © 2008-2014 - GRAPHI PLUS GROUP.


REGULAMINY: | | | | | | |


Czasopismo internetowe dla kobiet

[ Time : 0.169s | 29 Queries | GZIP : On ]